یو پی اس Aljaشرکت آمایش لوازم جانبی الکترونیک و صنعت با نام اختصاری آلجا در سال ۱۳۸۲ و با هدف تولید محصولات بسیار با کیفیت برقی از جمله یو پی اس، استابلایزر، باتری وارد عرصه صنعت ایران شد.

یو پی اس آلجا

یو پی اس Alja از کیفیت و تنوع قابل ملاحضه ای برخوردار است و برای هر نوع کاربردی دامنه وسیعی از انتخابها را چه نظر مشخصات فنی و چه از نظر قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.یو پی اس های این شرکت در گروه های آنلاین، Line Interactive و مودولار تقسیم بندی است.

از نقطه نظر توان نامی یو پی اس نیز یو پی اس های با توان ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ولت آمپر لاین اینتر اکتیو و توانهای بالاتر در حوزه آنلاین را تولید میکند.همچنین این شرکت یو پی اس های سه فاز را در دو نوع سه فاز -تک فاز و سه فاز -سه فاز در توانهای بالا و هم مطابق سفارش مشتری تولید میکند.

چرا یو پی اس آلجا ؟

چون یو پی اس آلجا از بهترین ها در بین رقیبان خود می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر ان تمامی مدل های یو پی اس های روز دنیا را تولید می کند مانند یو پی اس Line Interactive ، یو پی اس آنلاین و آفلاین ، شرکت الجا تمامی این یو پی اس ها را تولید کرده و به بازار با قیمت مناسب عرضه می کند .

ردیف

 

انواع مدل های یو پی اس های الجا
۱ یوپی اس آنلاین Alja سه فاز به ۳ فاز ترانس دار
۲ یوپی اس آنلاین آلجا ۳ فاز به ۳ فاز ترانس دار سری FR-33
۳ یوپی اس آنلاین آلجا ۳ فاز به ۳ فاز فرکانس بالا سری MR
۴ یوپی اس آنلاین آلجا ۳ فاز به تک فاز ترانس دار سری AJ-200
۵ یوپی اس آنلاین آلجا ۳ فاز به تک فاز ترانس دار سری FR-31
۶ یوپی اس آنلاین آلجا ۳ فاز به تک فاز فرکانس بالا سری KR-31
۷ یو اس آنلاین آلجا تک فاز ترانس دار سری FR-11
۸ یوپی اس آنلاین آلجا تک فاز فرکانس بالا سری KR-11
۹ یو پی اس آنلاین آلجا تک فاز فرکانس بالا سری KR-RM
۱۰ یو پی اس Line Interactive آلجا سری KI با توان ۱ تا ۵ کاوا
۱۱ یو پی اس Line Interactive آلجا سری LCD با توان ۵۰۰VA

نمایندگی ups Alja

با توجه به فروش بالای محصولات آلجا، شرکت اقدام به اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف کرده است. در این نمایندگی ها خرید و فروش ups های آلجا انجام می شود.در مجموعه باتری یو پی اس ایران محصولات شرکت به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

گارانتی ups آلجا

یکی از مواردی که قبل از خرید یوپی اس باید بدان توجه کرد گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات است. اگر محصولی گارانتی و خدمات پس از فروش نداشته باشد در صورت خرابی با مشکل مواجه می شوید. یو پی اس های آلجا دارای یکسال گارانتی هستند و همچنین پنج سال خدمات پس از فروش دارند. در این مدت شرکت متعهد به تامین قطعه است.

یو پی اس آلجا

کاربرد یو پی اس های آلجا

  •  بیمارستان ها
  • کارخانجات
  • مخابرات
  • تامین برق
  • آسانسور
  • کرکره برقی
  • کامپیوتر
  • روشنایی و …

با خرید ups آلجا می توان دستگاه ها را در مقابل قطعی و نوسانات برق محافظت کرد.

قیمت و خرید یوپی‌اس

قیمت دستگاه یوپی‌اس برای مشتریان بسیار مهم است. اما این دستگاه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و قیمت ثابتی ندارد. مشتریان برای خرید دستگاه یوپی‌اس، ابتدا باید بر حسب نیاز خود مدل یوپی‌اس را انتخاب کنند و بعد برای خرید آن اقدام کنند. برای این کار بهتر است با متخصصان و کارشناسان این حوزه مشورت شود.

دستگاه یوپی‌اس (UPS) از آن دسته وسایلی است که در صنعت‌های مختلف کاربرد دارد و با استفاده از خصوصیات و ویژگی‌های خود، مشکلات زیادی را رفع کرده است.


اگر درباره دستگاه یوپی‌اس و خرید برندهای مختلف آن سؤالی دارید؛ با ما تماس بگیرید