باتریلئوچ یک شرکت بین‌المللی نسبتاً جدید است که تنها یک سال پیش از آغاز قرن بیست و یک کار خود را آغاز کرد. این کمپانی از همان سال ۱۹۹۹ در تحقیق و توسعه، تولید، فروش و بازاریابی دسته‌های گوناگونی از باتری فعالیت داشت.

پس از سال‌ها رشد سرانجام شرکت به مرحله‌ی کنونی رسید و یکی از صادرکنندگان برتر و بزرگ باتری در جمهوری خلق چین شد. لئوچ هشت پایگاه تولید منطقه‌ای واقع در گوانگدونگ، جیانگسو و آنهویی از چین، مالزی ، سریلانکا و هند دارد.

باتری leoch

باتری لئوچ مناسب یو پی اس، سیستم های خورشیدی و مخابراتی و … می باشد. شرکت باتری لئوچ در سال ۱۹۹۹ در هنگ کنک تاسیس شد.

بنابراین به عنوان یکی از بیشترین و بالاترین تولید کننده و صادر کننده باتری ups در چین به شمار می رود.

باتری لئوچ ۱۲ ولت دارای ۴.۵ , ۷ , ۱۲ , ۱۸ , ۲۸ , ۳۸ , ۴۵ , ۶۵ , ۸۰ , ۱۰۰ , ۱۲۰ آمپر می باشد که دارای ۱ سال گارانتی است و ۲ نوع اسید خشک و سیلد اسید دارد.

باتری یو پی اس Leoch صادرات خود را به غرب آسیا و کشورهای لیست جهان ۳ آغاز کرد.

ویژگی‌های محصولات یو پی اس تولیدشده توسط لئوچ

محصولات مرتبط با تامین انرژی مانند باتری‌های مخابراتی و یو پی اس‌های تولید شده توسط لئوچ به طور گسترده در شبکه‌های ارتباطی و مراکز داده در همه‌ی سطوح برای تضمین عملکرد نرمال شبکه‌های ارتباطی به طور گسترده استفاده می‌شوند.

در سطح چین، پنج مورد از ده‌ها شرکت برتر ارتباطی از باتری یوپی اس لئوچ استفاده می‌کنند. با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ی لئوچ، طراحی دقیق و فرایندهای تولید مهندسی شده، لئوچ اطمینان حاصل می‌کند که باتری‌هایی مطابق با نیازهای مشتریان از لحاظ عمر مفید، عملکرد باکیفیت و سازگاری بالا به بازار ارائه کند.


شرکت باتری یو پی اس ایران ارائه دهنده انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس می باشد. برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یوپی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره ۰۲۱۷۷۹۴۳۵۷۳ در تهران تماس حاصل فرمایید.

LEOCH Battery