کارت مدیریت شما ممکن است هشدارهای زیر را به شما ارسال کند:
‘System: Warmstart’ (یا، در AOS v5.1.5 یا بالاتر، ‘System: Network Interface restarted’) و ‘System: Coldstart’ (یا در AOS v5.1.5 یا بالاتر ‘System: Network Interface Coldstarted’).
این هشدار ها زمانی ارسال می شود که مدیریت کارت شبکه دوباره راه اندازی شود. هشدارها لزوما نشان دهنده یک مشکل نیستند، و هنگامی که آنها را انجام می دهند، آنها تنها بر روی رابط کارت مدیریت شبکه تاثیر می گذارد. وبر UPS شما تأثیری ندارد
هشدار ‘سیستم: Coldstart’ بدان معنی است که کارت مدیریت شبکه (NMC) تازه کار شده است؛ اگر دستگاه قدرت کارت شبکه مدیریت از قطع برق رنج می برد ممکن است این اتفاق بیفتد .
هشدار ‘سیستم: Warmstart’ بدان معنی است که کارت مدیریت شبکه (NMC) بدون از دست دادن قدرت دوباره راه اندازی شده است. این ممکن است به دلایل متعدد رخ دهد:
- دروازه پیش فرض اشتباه است یا ترافیک شبکه بسیار سنگین است و دروازه قابل دسترسی نیست.
- پس از ارتقاء سیستم عامل جدید AOS یا نرم افزار به NMC آپلود شده است.
- اصلاح بعضی تنظیمات NMC
- دکمه Reset در قسمت جلویی NMC فشرده شده است.
- درخواست مجدد راه اندازی رابط وب
- تنظیمات شبکه تغییر کرده است – حداقل یکی از تنظیمات TCP / IP تغییر کرده است.
- یک درخواست برای راه اندازی مجدد سرویس فعلی SNMP دریافت شد.
- یک درخواست داخلی برای بارگیری و اجرای یک سرویس عامل جدید SNMP دریافت شد.
- درخواست برای پاک کردن تنظیمات شبکه NMC و سرویس مجدد SNMP راه اندازی مجدد شد.
- تغییر ولتاژ خروجی هوشمند UPS
- ارتباط مانیتورینگ از راه دور (RMS) از بین رفته است (فقط NMC2)
- یک نرم افزار داخلی داخلی توسط NMC شناسایی شد و خطا را پاک کرد، سیستم عامل NMC صریحا خود را به عنوان بیقراری راه اندازی مجدد میکند.
- یک خطای نرم افزاری ناشناخته رخ داده و سخت افزار دیده بان سخت افزار NMC را دوباره راه اندازی می کند تا خطا را پاک کد.
آنچه شما می توانید انجام دهید:
شما باید تمام ورودی های رویداد موجود برای محصول خود را دانلود کنید: event.txt، data.txt و config.ini برای NMC1 و NMC2، و همچنین debug.txt و dump.txt فقط برای NMC2.
فایل event.txt را بررسی کنید تا ببینید آیا یکی از دلایل ذکر شده در بالا می تواند به همین دلیل است که کارت مدیریت شبکه شما راه اندازی مجدد شده یا خاموش است.
آیا این بیش از یک کارت مدیریت شبکه در محیط شما تاثیر می گذارد؟ این ممکن است به یک مسئله ترافیک شبکه منجر شود، که باعث می شود که کارت مدیریت به دلیل مکانیزم نگهبان دیده شده در بالا، راه اندازی مجدد شود.
توجه داشته باشید که فرکانس حوادث مورد سوال آیا می توانید آن را به یک زمان خاص / مجموعه ای از وقایع قبل و بعد از آن مشخص کنید؟ اگر بازنگری ها همیشه در همان فواصل هستند، ممکن است مربوط به یک مسئله ترافیک شبکه باشد.
بسته به آنچه که پیدا می کنید، سعی کنید مجدد رابط کاربری کارت خود و یا تنظیم مجدد کارت به پیش فرض (پس از پشتیبان گیری از پیکربندی خود و به دست آوردن فایل های log فایل فوق). ببینید اگر موضوع باقی بماند
کارت های مدیریت شبکه زیر ممکن است این هشدارها را ایجاد کنند:
وب / کارت SNMP – AP9606
که در میان دیگر تعبیه شده است: APC واحد نظارت بر محیط زیست ۱ (AP9312TH)
کارت مدیریت شبکه (NMC1 – AP9617، AP9618، AP9619)
که در میان دیگر شامل: PDU رک اندازه گیری / سوئیچ (APC AP78XX، AP79XX)، سوئیچ انتقال اتوماتیک رک (APC AP77XX)، واحد های نظارت بر محیط زیست (APC AP9320، AP9340، NetBotz 200)
کارت مدیریت شبکه ۲ (NMC2) – AP9630 / AP9631CH، AP9631 / AP9631CH، AP9635 / AP9635CH
که در میان دیگر شامل: APU 2G اندازه گیری / سوئیچ RACK PDUs (AP84XX، AP86XX، AP88XX، AP89XX)، و برخی از محصولات صوتی / تصویری مدیریت شبکه مدیریت.