یو پی اس Makelsan یکی از تولید کنندگان یو پی اس در اروپا است که تولید یو پی اس های Modular از ۶۵۰va تا ۶.۴MVA در کارنامه خود دارد.

یو پی اس مکلسان با هدف طراحی سیستم های قدرت الکتریکی در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد؛ امروزه این شرکت یکی از تولید کنندگان یو پی اس با تکنولوژی بالا و با کیفیت قدرت بالا است.

دفتر مرکزی شرکت یو پی اس مکلسان در استانبول واقع است و دفاتر فروش مستقیم در انگلستان ، امارات متحده عربی ، برزیل و سنگاپور در حال ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان خود هستند

نگهداری صحیح و افزایش طول عمر UPSباتری یو پی اس مکلسان

انتخاب باتری یو پی اس UPS و یا شارژ مناسب
بازدید دوره ای باطری UPS
استفاده باتری سالم در کنار باتری اسقاط و فرسوده
مراقبت در هنگام جابجایی یو پی اس UPS
مراقبت ازباتری یو پی اس UPS درمقابل فشار
مراقبت از باتری در مقابل گرد و غبار
قراردادن باطری درجعبه و باکس مخصوص باطری

معیار انتخاب بهترین باتری یو پی اس

این تصور که هرچه باتری یو پی اس گران تر باشد بهتر است معیاری بسیار غلط می باشد.

میزان بازدهی
تکنولوژی ساخت
وزن باتری
طول عمر یو پی اس (UPS)

شرکت یو پی اس مکلسان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده و تولید کننده یو پی اس در سطح اروپا است که سالانه مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار یو پی اس به فروش می رساند این شرکت ساخت یو پی اس های ۶۵۰ ولت الی ۶.۴ مگا ولت را در کارنامه خود ثبت کرده است.
این شرکت در سال ۱۹۷۶ با هدف طرح ریزی سیستم های قدرت الکتریکی در کشور ترکیه تاسیس شد و امروزه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به ساخت انواع یو پی اس با بهترین کیفیت و قدرت می پردازد.


شرکت باتری یو پی اس ایران ارائه دهنده انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس می باشد. برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یوپی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره ۰۲۱۷۷۹۴۳۵۷۳ در تهران تماس حاصل فرمایید.